Savivaldybėje kalbėta apie vaikų emocinio intelekto ugdymą mokyklose

Spalio 30 d. Vilniaus rajono savivaldybėje vyko mokymai apie vaikų emocinio intelekto ugdymą mokyklose, emocinio intelekto svarbą bei lavinimo galimybes. Mokymus organizavo Vilniaus rajono pedagoginė psichologinė tarnyba kartu su Nevyriausybine organizacija „Paramos vaikams centras“ ir VšĮ „Psichologinio konsultavimo grupė“.

Skaitykite toliau

Dirbtinio intelekto programavimo ugdymo programa „AI Schools&Academy”

Vilniaus rajono Pedagoginės psichologinės tarnybos direktorius Roman Juchnevič spalio 4-5 dienomis dalyvavo dirbtinio intelekto programavimo mokymuose „AI Schools&Academy”, kuriuos organizavo įmonė Synerise S.A ir Informacinės visuomenės plėtros fondas (Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego). Mokymai vyko Microsoft būstinėje Varšuvoje (Lenkijos Respublika). „AI Schools & Academy“ tai inovatyvi dirbtinio intelekto programavimo mokymo programa, skirta švietimo įstaigoms.

Skaitykite toliau

LIETUVOS PSICHOLOGŲ KONGRESAS

Vilniaus rajono pedagoginės psichologinės tarnybos vadovas 2019 m. gegužės 25 d. kasmetiniame Lietuvos psichologų kongrese „DIALOGAI“, kuri organizavo Vilniaus universitetas ir Lietuvos psichologų sąjunga, pristatė pranešimą ,,Psichointeraktyvių VERIM sistemos technikų taikymas žmogaus psichinei gerovei“. Kongresas skirtas psichologams mokslininkams ir praktikams pasidalinti naujausiais atradimais ir gerąja darbo patirtimi.

Skaitykite toliau

Vilniaus krašto etnografiniame muziejuje vyksta paroda „MANO PASAKA“

Nuo vasario 2 dienos iki vasario 24 dienos Vilniaus krašto etnografiniame muziejuje vyksta vaikiškos knygos kūrimo paroda  „Mano pasaka“, kurį organizavo Vilniaus rajono švietimo įstaigų specialiųjų pedagogų ir logopedų metodinio būrelio darbo grupė ir Vilniaus rajono pedagoginė psichologinė tarnyba. Konkurse – parodoje dalyvauja specialiųjų poreikių ikimokyklinio amžiaus ir  1-4 klasių mokiniai.

Skaitykite toliau

Vilniaus rajono pedagoginės psichologinės tarnybos vizitas „Centre médico psychologique, périnatalité et petite enfance“ (Prancūzijos medicininiame psichologiniame centre)

Besirūpindama Vilniaus rajono gyventojų gerove, Vilniaus rajono savivaldybės administracija vykdo įvairias veiklas, stengiasi didinti psichosocialinių paslaugų prieinamumą bei gerinti gyventojų aptarnavimo kokybę. Vilniaus rajono pedagoginė psichologinė tarnyba dalyvauja 10.1.3-ESFA-R-920 Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimo savivaldybėse projekte „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Vilniaus rajono savivaldybėje“. Viena iš šio projekto suplanuotų veiklų buvo vizitas Prancūzijos medicininiame psichologiniame centre „Centre médico psychologique, périnatalité et petite enfance“, kadangi ši įstaiga panašiai, kaip ir Vilniaus rajono pedagoginė psichologinė tarnyba, dirba su daugiakalbiais vaikais ir turi gerai organizuotą klientų aptarnavimo bei santykių su klientais valdymo procesą.

Skaitykite toliau

Švietimo įstaigų bendruomenės psichinės sveikatos stiprinimas

Maloniai kviečiame visus švietimo įstaigų bendruomenių narius: švietimo įstaigų vadovus, jų pavaduotojus, pedagogus, pagalbos specialistus, tėvus bei kitus asmenis, siekiančius pagilinti žinias švietimo įstaigų bendruomenės psichinės sveikatos stiprinimo srityje dalyvauti

respublikinėje mokslinėje – praktinėje konferencijoje

,,Švietimo įstaigų bendruomenės psichinės sveikatos stiprinimas“.

Konferencija vyks 2018 m. gruodžio 4 d. Vilniaus rajono savivaldybės administracijos didžiojoje salėje (Rinktinės g. 50, Vilnius). Skaitykite toliau

Vilniaus rajono savivaldybėje vyko konferencija „Vaikas. Šeima. Mokykla“, skirta Tarptautinei šeimos dienai paminėti

Šiandien, gegužės 15 d., Tarptautinės šeimos dienos proga,  Vilniaus rajono savivaldybės didžiojoje salėje vyko respublikinė mokslinė-praktinė konferencija „Vaikas. Šeima. Mokykla“. Vilniaus rajono pedagoginės psichologinės tarnybos kartu su Vilniaus rajono savivaldybės švietimo įstaigų socialinių pedagogų metodiniu būreliu organizuotas renginys buvo skirtas stiprinti šeimos, ugdymo įstaigų ir kitų institucijų bendradarbiavimo ryšius, prisidedant prie geresnių mokinių mokymosi rezultatų bei sėkmingos vaikų socializacijos. Skaitykite toliau